Náš servis nabízí nejen servis vozů Mitsubishi, Subaru a Daihatsu, ale také ostatních značek. Máme pro zákazníky technické zázemí o rozměrech 450 m². Všechny zakázky se snažíme řešit k největší spokojenosti zákazníka a to jak ze stránky časové, tak finanční. Na základě dohody zařídíme vyzvednutí a po opravě přistavení vozu na určeném místě.

Dále nabízíme:

  • montáž nezávislého topení WEBASTO do osobních vozidel
  • diagnostiku topení WEBASTO
  • přestavby, diagnostika a revize  LPG LOVATO,  LANDI RENZO
  • přestavby vozidel na N85 Ethanol se zápisem do velkého technického průkazu (1-8 válců)
  • veškeré mechanické práce
  • opravy elektroinstalace
  • montáže autorádií
  • diagnostiku elektronických částí
  • originálni Subaru diagnostika
  • originální diagnostika Mitsubishi
  • všeobecná diagnostika Atal, HELLA GUTMANN
  • diagnostika VAG COM
  • kontrolu a plnění klimatizací
  • dezinfekce klimatizace pomocí aircomatic III s ozónovým generátorem
  • obrábění brzdových kotoučů přímo na voze (stáčečka kotoučů)
  • laserová geometrie náprav
  • lakýrnické práce
  • klempířské práce
  • mytí vozu
  • přípravu vozu na STK,emise
  • výměnu čelních skel
  • seřízení světel
  • odtahovou službu




Dovoz aut z EU

Nezávislý servis všech značek osobních a dodávkových vozidel

Bloková výjimka § 3 odst.1 zákona c.143/2001 Sb. Společně novelou z poloviny roku 2010.

Rádi bychom vás informovali o faktech této výjimky týkající se servisu motorových vozidel, která je v platnosti od 1.11.2004. Zde jsou skutečnosti a jejich význam pro nezávislý autoservis.

Může nezávislý autoservis opravovat vozy v záruce a může při tom použít náhradní díly od jiného dodavatele než je výrobce vozidla?

Výrobce vozidla může podmínit platnost záruky tím, že nedojde k zásahu do vozidla neodborně provedenou opravou nebo údržbou.Nesmí však podmiňovat platnost záruky (a to i nadstandardní) tím, že veškeré opravy a údržba v záruce budou prováděny jen v autorizovaných opravnách, protože by tím podstatně omezoval soutěž na trhu oprav automobilů. Řádně provedená oprava nebo údržba v neautorizovaném servisu proto nemůže mít vliv na platnost záruky výrobce. Břemeno dokazování o provádění nekvalitní údržby a použití nekvalitních dílů je na straně autorizovaného servisu. Výjimku tvoří vozidla, která jsou v majetku leasingových společností, kde proces oprav může být upraven leasingovou smlouvou, smlouvou o operativním leasingu apod.

Výrobce vozidla může vyžadovat použití originálních náhradních dílů pro záruční opravy (reklamace), ne však pro opravy a údržbu vozidla v průběhu záruční doby, které platí majitel vozidla.Při takové opravě,údržbě lze proto použít i jiný než výrobcem dodaný náhradní díl,aniž by tím byla dotčena platnost záruky (s výjimkou případu,kdy by byla následná vada způsobená vadou takového dílu).